Kenza vs Kissie vs JaZi

ja

Kissie är bara så 2009 hur orkar man med dena människa?
hon är bara så ush man skäms tur att jag inte är polak som hon.Då skulle jag skämmas mer än vad jag
gör nu.Om hon bara kunde var sig själv och sluta spela så rik.Så kanske hon skulle va okey.


Kenza hon är jätte snygg och hon är normal ja om man tittar på kissie  hon är sig själv och lever livet.
Modell mvg + där.
fast ja vad kan man säga mer hon borde inte festa så mycket men annars så är hon så top notch ^^


JaZiii hon är en blandnig av Dom flästa bloggarna hon är skön lever livet och själv klart min BFF (best friend forever) hon är iaf inte som kissie tack och lov.även om man tror det ibland.Men så är det inte.
Vi ska iaf åka till Tyskland och förmodligen till caribien i sommar så ni kommer få lära känna henne mer då.
http://jaziii.blogg.se till er som inte vet det.


Kissie - Kenza - JaZi


(bilder från googel)
Kommentarer
Postat av: .

Och du är bög.

2010-03-28 @ 23:09:43
Postat av: simone

ja kissie är jobbig :/

2010-04-01 @ 16:15:55
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

Mannen driver du vadå polack rasist eller ?

FUcking TURK HORA

2010-04-04 @ 17:09:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0