Tisdag den 16 mars

Tja, idag så vaknade jag kl 07.30 av en dröm och ville förtsätta sova men det kunde jag inte för att jag skulle till skolan 08.00 och min skola ligger i Södermalm och började 09.00. Jag gick ner till köket och tog ett glas cola som vanligt socker beroende! sedan efter gick jag upp till mitt rum och satte på mig kläderna och gick ner igen och tog på mig skorna och stack ut till tunnelbanan.. jag skulle möta en tjejkompis som går i min klass i mariatorget kl 08.55 så väntade på henne vid spärrarna, så när hon kom så gick vi direkt till skolan.. Så ni vet är vi faktiskt PLUGGISAR såna som vill ha framtid:) På rasten gick vi ner till entren och tog en ciggaret och sedan så gick vi upp igen till klasrummet och tog en kopp te tills rasten var slut. Efter rasten så hade jag Svenska mitt bästa ämne såklart. Som vanligt som ni andra kanske håller med om så är skolmaten bara för losers. Så jag och några kompisar drog ju självklart till Stureplan och åt. Åkte hem och tog det lungt och sen bar det av till min tjejkompis. Nu sitter jag är och har inte gjort så mycket, vi har tagit några glas vin och pratat.



GOOOOODNAAAATT :)

Kommentarer
Postat av: JaZiii

hahah gubben ^^



mysig dag

2010-03-16 @ 21:31:03
URL: http://jaziii.blogg.se/
Postat av: bea

haha najs :P

2010-03-16 @ 21:52:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0